Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzemoja prywatna dobra rada dla ludzi, którzy szukają motocykla do miasta. Jeśli już wybraliście rodzaj maszyny, pojemność i wiele różnych cech, to zwróćcie też uwagę na oświetlenie. Ostatnio przekonałem się, że warto mieć wyraźne kierunkowskazy i mocne, duże światło stopu - na prawdę się przydają! Nawet, jak hamujecie silnikiem warto "pomiziać" klamkę hamulca tylko po to, żeby na chwilę włączyło się światło stopu. Dodatkowo, warto też mieć świadomość, że niektóre kufry zasłaniają światło stopu właśnie, szczególnie jeśli za nami jedzie wysoki SUV, albo autobus, gdzie kierowca siedzi wysoko. Pińć diodek schowanych pod siedziskiem może wygląda kozacko, ale tak naprawdę to chu**wy patent.
OdpowiedzDobrze gadasz. Kiedy odpuszczam gaz i widzę w lusterku auto za mną, zawsze miziam nogą tylny hamulec żeby dać znać gościowi z tyłu, że zwalniam. Kierunkowskazy, wyraźny stop i _nieoślepiające_ światło to podstawa. Kiedy widzę gościa na moto jadącego na długich, oślepia mnie jego głupota......
Odpowiedzracja, jazda na "długich" to mega głupota, pamiętam, jak jeździłem jeszcze jako przedstawiciel, 8-10 godz za kółkiem, wracam do domu o zmroku, oczy zmęczone i jakiś debil na varadero (bez kitu 2 razy w tygodniu go mijałem) wali mi po oczach... i to niby dla własnego bezpieczeństwa... A ja wtedy właśnie ślepłem.
Odpowiedz